Jag förstår inte. Men jag blir förbannad.

Nej jag fattar inte! Allt som luktar äckligt, tycker jag luktar hund. Men jag tycker att hund luktar gott. Hur går det ihop? AH ,det som är äckligt för tillfället är mina fotbollskläder. Luktar...hund. Eller hamstermat. Det är mest benskydden .Har ju tvättid imorn så får slänga in dom då. Fast jag är lite osäker på det där, får man tvätta hundar...jag menar hamstermat..jag menar BENSKYDD! i tvättmaskin?
Kul träning iallafall. Mycket "spring som en idiot" och det gillas.
Skulle egentligen kört till träningen idag,men va fasen ,jag vill inte ha nån i min bil när den e full av fluff! Försökte dammsuga den på Statoil,men deras dammsugare sög!.... Ber om ursäkt.

Jobbade i Norrköping innan idag. Stegade duktigt upp klockan 05.20, käkade frukost, dushade, jobbade lite med några bilder och tittade på "The Nanny". Hur pigg som helst. Förhållandevis pigg. Sen sätter man sig på tåget och blir som ett trögt bööös. Jag fattar inte. Är det den kollektiva luften?
På vägen hem från Norrköping,på tåget, satt ett fruntimmer bredvid mig och löste Sudoku. Eller , nja, "löste" känns väl lite väl strongt att saj. Hon FUSKADE! Hade ena näven vid facit längst bak i boken och smyyyygtittade hela tiden på svaren! Fast jag SÅG ,jag SÅG vad hon sysslade med! Satt och blidde smått förbannad! Vad är meningen att sitta å lösa Sudoku, om man bara ska skriva av!? Undrar om hon kände sig duktig den lilla fusktanten. Ah ,jag brukar inte bli förbannad , men nu var det ju ingen liiiten sak jag retade upp mig över. Och dessutom inhalerade jag kollektiv luft.

Har lite roliga saker på gång nu framöver. Imorn ska jag tillexempel äta pizza. Längre än så tycker jag inte att man behöver planera. Man ska inte stoppa skallen i ett fullt glas. Ögat mättas fortafre än en annan älg. Och så vidare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0