Läcka.

Idag är en sorgelig dag. Jag vet inte varför men det känns så. Kanske har någon granne dött,eller så är kanske någon ledsen i huset mitt över. I don´t know.
Har papparsarbetat och spelat in lite musik idag. Försöker öva upp självförtroendet inför inspelningen vi ev ska göra i höst. Ser fram emot det jättemycket! Inspelningen alltså... och självförtroendet.

Idag har jag kört min bil för första gången på riktigt! Det kändes ballt :) " Det värsta som kan hända är att jag ska glömma att det är jag som kör. " Det gjorde jag inte. Det gick riktigt bra. Även då det känns lite ovant. Tog ju körkortet i februari och har inte kört sedan i mars . På något konstigt vis hade det bildats en pöl i facket under handskfacket. MASSOR med vatten. Tack vare min rivstart på parkeringen fick D känna på skvalpet. Jag tänker försöka håll hastigheterna nu i början iallafall. D tyckte jag kunde gasa mer,men jag förklarade att jag har faktiskt 100 år prövotid... Dom har visst ändrat det där. I dagsläget är det visst bara 1 år... Om dom som kör bakom tycker jag kör för lagligt får dom välle köra om! "Jag kan ju inte hjälpa att jag fick körkort!" ;P

Tog en tur in om på Coop och köpte tisdagsgodis. Nu blir det "Rena Rama Rolf", "Fångarna På Fortet" och "Time out". Följt av en nyinköpt Blurayfilm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0