Lite flax kanske?


Jag har funderat litta. Har funderat på hur jag ska tygla min rastlöshet. Jag vägrar ta valium så jag har försökt komma på substitut.
Jag tänkte kanske börja med en ny sport. GIVETVIS inte lägga ner fotbollen,utan utöka. De jag har i hövvet är Pistolskytte,bordtennis och brottning.
Tänkte att det kunde vara bra med en individuell sport i kombo till fotbollen. Men jag veeet inte . Det jag är inne på mest är brottning. Faktiskt. Men va fasen,det ser så trångt ut. Ska man ligga där i en klump å kramas med en främmande människa? Är det ok? Jag vill helst lära känna personen innan . Brottning borde kombineras med speed-dajtning. Men jag gillar brottningens underliggande budskap. Kanske inte många som känner till det ,men jag VET! : Om du är jäkligt förbannad- KRAMAS!
Himla sugen på att gå å titta på en träning iallafall. Tror jag skulle passa i trikåer och flax :P
Pistolskytte är med skojs,men va fasen det är ju ingen fysisk träning. Kan iochförsig behöva träna mig att blunda med ett öga. För det kan jag inte. Men det känns ändå inte som en giltlig anledning.
Bordtennis är KUL! Men dom såg så små/unga ut i den klubben. Jag vill inte förlora mot pysslingar!
We´ll see.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0