Rastlös.

Igår hade jag en dååålig dag. Jag överraskade D med kladdkaka,bär och skumpa. Det blev mycket över. Han undrade vad vi firade. Jag hade inget bra svar.
Hade fruktansvärt trist på kvällen. Var i desperat behov av att leka med någon, men det fanns ingen att leka med kl 22 på kvällen. Så jag fick leka själv. För att få ut lite aggressioner ,frustration och energi ,slog jag även några slag i en kudde. Det hjälpte inte så vidare värst. Energin var kvar. Tror jag hade blivit en bra boxare. Slår ganska hårt när jag är rastlös. Fast jag tycker inte om att slå på folk. Jag hade blitt en bra kudd-boxare. Dumt att man blir rastlös när man har ...rast.

Idag är jag lika rastlös. Jag städar,lyssnar på musik, dansar omkring och välter saker, spelar gitarr, tränar,pillar med bilder, viker tvätt... Funderade ett tag på att cykla till fotbollsträningen ikväll. Det hade gått åt energi till det. Kom på att jag inte har nån cykel. Sånt gör det hela besvärligt. Får hitta på nåt annat. Skulle behöva städa i studion,men där är så stökigt så det törs jag inte. Känner för att dra iväg nånstans. Hitta på nåt knas och roligt. Var gör man det? Och hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0