Slö.

Igår gjorde jag ingenting vettigt. Idag gör jag ingenting vettigt. Kom hem från träningsläger i söndags och är nog rätt slö efter det. Massa kul var det! Fyra träningspass och fotbollsgolf. Det var bland det roligaste! Typ som vanlig golf ,fast nån har tappat massa saker på banan och grävt hål som är i vägen! Jag skulle kunnat gå 3 rundor trots att det tog nästan två timmar. Så kul vare! Världens kuligaste läger ,med härliga fotbollsbrudar, bra tränare och duktiga diskpojkar!
Det är jobb imorgon så jag passar på att fortsätta slöa dagen ut. Ska springa ner på systemet och köpa nåt slags bubbel som kan förtäras till kladdkaka och blåbär!:)
Har beställt fusk till på fredag. Ska bli kuligt. Längesedan jag hade långt hår. Tycker om förändring och ser inget fel i det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0