Sömn.

Efter att ha sovit 13 timmar i streck känner jag mig...trött. Det är väl så,antar jag, att man kommer över en tröskel där vissa timmar inte gör någon nytta. Det känns som jag gått över två sådana trösklar och ramlat på en tredje.

Idag har jag mest en massa tråk-pappersarbete och tråk-städ framför mig. (Kanske därför jag RÅKADE sova länge?)
Ikväll däremot händer det bra saker! Höstens första seriematch! Vet inte vem vi möter,eller när! Men skoj skare bli!
En liten mört viskade i mitt öra och sa att det ska bli regn. Dom känner sånt på sig, mörtar. Men det gör inte så mycket . Fotboll är kul i alla väder. Mörtar med.

I natt drömde jag att jag kastade ner en truck i ett hål. Det var en fin truck. Det VAR en fin truck.Jag fick betala dyrt för det.




Från:  http://myplayroom.blogg.se/2010/august/i-love-to-play.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0