Speldjävulen är här!

Efter att Dennis farsa vunnit en tv på siten bidson.com är det som att något slagit slint hemma i vår lya. Jag tror han förde in speldjävulen i vårt hem och han vill inte ge med sig ;) 
Dennis och jag satt uppe till ett i natt och spelade på diverse olika spelsiter. Det var faktiskt väldigt mysigt och vi fastnade speciellt framför ett spel där man skulle leta upp uppskrivna saker i en bild. Vi satt där å letade tills våra ögon inte kunde skilja kameler från strutsar.

Idag har vi bara spelat bort 12,50 :P Men hey, kvällen är ung. Skulle egentligen följt med Dennis morsa till Skänningemarknad,men när jag skulle gå till henne så öppnade sig himlen och gud straffade mig för att jag lyssnat på mr speldjävul en hel natt!:P Jag var genomblöt när jag kom fram och det blev inget åka av! Vi bestämde att det får bli marknad imorgon istället:) Hoppas på att Dennis syster Maddis ska bli frisk så att hon också kan följa med!
Tre fruntimmer på marknad hade varit lajbans!
Direkt när jag kommit hem började solen lysa igen! Jag såg det som ett tecken att det inte varit gud som dränkt mig ,utan speldjävulen som lockade hem mig till min lilla spelhåla! Men you know what? I´m not letting him win !:) Fick byta kläder,eftersom mina "yay-vi-ska-gå-på-marknad-kläder" var dyblöta och ächkliga! Har köpt en såndär mysig dress på Bikbok som är så himla skön att skutta i vid sånna här tillfällen. man liknar en liten hiphopkanin:)
Nu ska jag ut och njuta i solen och posta min deklaration! Wihooo! Första gången jag tyckte det var LÄTT! Antagligen har jag gjort massa fel :P Men fort gick det!



 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0