The last day.

Ah inte så farligt som det låter. Men imorn börjar en låång pendlarvecka till Norrköping. Ska försöka komma på nåt vettigt att lägga tågtiden på!

Igår var jag och Dennis med i "Picknick och pop" i Mjölby. Spelade två låtar ,en egen och en cover. Vid soundcheck kände jag mig musiker-blåst :P Killen som skötte ljudet fårgade mig " Vill du höra ack i din låda?" öööööh? Jag var tvungen att pressa fram ett "Sorry?" Han översatte.." Vill du höra gitarren i din högtalare?" :D Såå ja, sånna ord fattar hon!
Som vanligt är jag så jäkla nervös inför en sånhär grej,eftersom jag inte gör det så ofta, så efter uppträdandet blev jag helt groggy av att alla spänningar släppte! Kunde inte stanna sålänge som jag ville. Störigt,men hade trevligt den stund vi var där iallafall! Varje gång jag går ner från en scen tänker jag "Doh! Jag kan bättre än sådär!Hoppas det inte var sista gången!" :) Tack för att ni kom å kollade!:)

Steg upp kl halv6 i morse för att min mage kved "Muuuuuussli!" Käkade frukost framför en såsig, romantiskt film. Somnade i soffan till "bortklippta scener" och vaknade igen vid 10 av att Dennis vaknat. Ah och sedan dess har jag gjort: inget. Känner mig så slö idag. Ska springa bort till Johanna sen på ryggradsträning , that´s it. Kanske blir lite annan träning med ioförsig. Har varit hyfsat duktig på det under semestern. Kan vara för att det gått så många "bra" program på MTV . Älskar att träna när jag glor på tävä.

Funderar på om jag ska smaka kattmaten idag. Jag köpte ju en kattmatsburk i Linköping för ett par veckor sen, av nån anledning. Nej,jag har ingen katt. Men jag råkar vara en förvirrad filur. Man vet ju aldrig,en dag kanske man skaffar katt och va fasen,då måste ju den ha mat!

Majou.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0