VetnivadVetnivad!?

:D Idag är det en stor dag! Jag eller ... inte STÖRRE än andra dagar i centimeter och så... men stor för mig :) Jag har köpt min första bil!! Det är en... en...RÖD bil. Fårgade D på vägen hem "Är det en Opel jag köpt?" Bra att veta ;) Tur D och Bosse var med! Hade inte klarat det själv! Jag min idiot blev ju tillochmed irriterad på att jag inte hittade den tredje dörren. Jo,för det stod så i annonsen "Tredörrars".
Köpte den av en tant som såg för dåligt för att kunna köra. Men hon såg att Bosse hade ett huvud och det...var ju bra. Jättesöt tant. Hon var mycket nöjd över att det fanns kassettbandspelare i bilen och tyckte nog det var sorgligt att sälja.

Gillar den massor, den är lite och halvful. Precis som jag - haha. D fick köra den hem. jag satt bredvid och studsade (inte pga dåliga stötdämpare) och sjöng "jag har köpt en bil,jag har köpt en bil"... "En bil som JAG får köra hem" påpekade D. Sant. Jag köper bil ,men kör inte själv:P Men det ska jag göra imorn! Spännande! Dessutom köpte jag, påväg hem, en wonderbum!Med doft "Ny bil".

Efter bilköpet gick jag till D´s morsa och gjorde lite smycken som jag ska ge bort imorn. Maddis kom över och det var riktigt trevligt hela kvällen ! Nu ska jag sova och drömma om Hans. Ja för han heter så...bilen.




Kommentarer
Postat av: Sara

Grattis!



Ut och sladda med dig ;)

2010-08-23 @ 12:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0