KlappJakt

Sitter här med en ansiktsmask i ..ja - ansiktet... Mår MYCKET bättre idag! Tur det ,för idag ska D och jag ut på klappjakt!! Älskar att köpa julklappar! Speciellt om man hittar något som man vet att någon kommer bli glad för.
Ser fram emot julen. Det är inte så många dagar kvar nu.
Jag har 1,2,3......12st klappar att fixa.  Blir inte så mycket annat som får plats i resväskan ner till Skåne :)
En annan sak som kanske händer till jul är att jag kanske ska vara barnvakt....åt Torleif!!! :D Hoppas!!
För er som känner till Torleif som han i dansbandet,så kan jag lugna er med att det INTE är han. Jag hade en hund innan, som jag var tvungen att (för ca 1 år sedan) ge upp. Han bor nu i  Örebro hos en kille. Jag fick förfrågan om jag nu ville passa Torleif över julen eftersom nya ägaren ska till England. Ingen tvekan! Hoppas det blir av.

Nu vill masken av! Och sen måste jag försöka tygla frillan innan det bär av till Jönköping! Ha en fin vinterdag! Det ska jag ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0