Loppisfynd.

Jag älskar loppis. Man hittar så mycket fint och så konstar det nästan ingenting alls! Har fyndat en fåtölj, 6st koppar med fat (alla olika, just the way I want it!) två LP som jag ska ha som tavlor och så en kruka. Fåtöljen står i ett hörn här i vardagsrummet. Jag vågar inte sitta i den. Jag är skeptisk, ty den är JÄTTEskön å ganska fin och kostade bara 80:-. Alltså måste det vara nåt fel på den. Det har säkert ätits lassagne i den! Ucsh å ve ,hemska tanke!!

Skulle åkt pulka idag men det e så himla svårt utan pulka! Det blir pepparkaksbak istället. Ska först städa ,tvätta och pilla klart med hemsida. Aaa, jag håller på med en ny. Det är dock frustrerande för jag vet inte vad jag ska ha med! Det får bli ett långtidsprojekt! Sånt e jag kass på! Vill vara klar nunununu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0