När man är för trött för att sova ,borde man sova.

Varit på lite hemtrevligfest hos några jag inte känner. Eller ja,jag känner dom ju mer nu. Gick dit med Li och Kenny. Det var inte så långt att gå men jag hann frysa ihjäl för det. Mötte en nakenhund som var beklädd med en ful stickad tröja. Vi kollade på varandra med en förstående blick. Kläder hjälper inte!
Vi spelade julklappsspel. Ja,inte jag å hunden,utan dom andra på hemtrevnadskalaset. Jag "vann" en bakform. Sen spelade vi ett konstigt frågespel med kryptiska frågor som jag inte alls kunde svara vettigt på. Det var roligt.
Efter två glas vin ,en kakformsvinst ,en frågespelsförlust och en hempromenad har jag nu landat och måste säga att det var dumt gjort. Jag borde ta mig en macka,men det orks inte. Inte nu efter landningen.
Istället för att sätta mig vid datorn där det finns folk att störa borde jag söva mig själv med en film. Men jag känner mig onödigt social och inte alls filmsugen. Jag är absolut för trött för att sova. Jag borde sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0