Nu får det vara nog! NU.

Usch vad dåligt jag mår idag. Jag tycker inte om att klaga men kan tyvärr inget annat göra. Vaknade kl 5 imorse med ett groddjur i halsen. Neee,inte bokstavligen,men det gick verkligen inte att andas. Låg och inväntade julkalendern som började 07.15. Kvittar hur gammal jag är ,vill se , det hör till! Sen att jag brukar dissa nymoderniteterna efter andra avsnittet är en annan sak. Årets verkade dock helt ok och det varar ju bara i en kvart så man står ut. Det är ju julstämning.Gratis.

Försökte svälja lite frukost. Omöjligt. Försöker låta bli att svälja,men det är svårt. Svettas INUTI skallen och funderar på om jag har feber. Antagligen har jag det ,men jag har ingen termometer,så jag kan inte få det bekräftat. D kommer förbi med en senare. En såningadär jobbig temp som man måste ha UNDER tungan. Första gången la jag den PÅ tungan. Den talade om för mig att jag inte alls mådde så bra med mina 19,2 grader. 

Jag drömmer så hiskeligt ofränt när jag har svett och grodor i skallen. Bara läskiga drömmar och väldigt verkligt. BLir ju inte direkt bättre av att nån är och pillar i brevinkastet när man vaknar! Antagligen bara tidningen. Jag prenumererar inte.Tack iallafall. Uuuu,har så mycket att göra denna vecka som jag bara inte ...kan. Får hoppas på förståelde-

Innan jag slutar klaga vill jag bara tillägga AJ min nacke! Så, färdig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0