Torleif - världens bästa inte-dansband!

Ikväll ska jag till Örebro och träffa James och Torleif. Det bästa av allt- Torleif ska följa med mig hem! Jag ska passa honom över jul! Har saknat honom! Ett år sen precis sen jag fick sälja honom. Hoppas han känner igen mig. Det gör han nog :)lite iallafall.
Idag tar jag tag i saker som tynger mig. Jag vill inte vara tung nu såhär innan jul. Det ska ju ner en massa julmat och så med ju!
Jag borde klippa mig. När man har lite hår måste man klippa sig oftare. Mycket dumt. Går omkring här med en liten fin samurajtoffs på skallen. Inte så vackert,men praktiskt! Ok, det är ingen anledning! Fashion before function! Skärpning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0