När jag blir frisk ska jag åka pulka-tåg.

Jag har upptäckt ett dagis utanför mitt fönster. Dom åker pulka. Sådär i tåg ni vet. Jag kommer ihåg när jag INTE åkte pulkatåg. Jag var för feg. Ville inte slå mig. Idag hade jag velat åka! Jag är inte rädd för att slå mig längre. De piggar upp. Tack barn.

Känner mig lite bättre idag. Inte i badminton, inte i snöbollskrig,utan i halsen. Det är skönt . 6dagar sjuk räcker långt och väl!! Fått ställa in massa jobb som jag kommer få ta igen nästa vecka,men då ska jag vara på topp!!
Köpte ett ritblock idag så jag ska snart sätta mig och rita. Jättefint block äre, eller mer som en bok. Är trött på att glo på tv ,så det blir ett bra avbrott. Lånade även en ljudbok på biblan. Älskar att rita medan jag lyssnar på en bra berättarröst som läser en spännande historia. Lånade även en bok. En sån utan ljud. Med papper. Usch jag vet, konstigt! Ogillar böcker. Eller nej,det är inte sant, dom e fina och dom luktar gott och jag tycker om att dom finns. MEN jag kan inte läsa en hel bok och få ett sammanhang. Enbart för att mina tankar flaxar iväg på annat håll heela tiden. Jag lånade dock en bok som jag redan läst en gång. För läängesedan. Typ när jag gick i sexan :) Kommer ihåg att jag tyckte den var fantastisk. "Skuggan över stenbänken" med Maria Gripe. Det kanske inte är en vuxenbok,men jag ville återuppleva den. Andra böcker jag uppskattat är "Burkpojken" och "En katt är ingen huvudkudde" Det var innan jag började läsa böckernas slut INNAN jag valde bok. Efter det tappade jag intresset. 

Imorn ska jag och D åka till Jönköping om jag mår bra. Vi ska köpa julklappar, käka och gå på bio. Ska bli skojs. Filmen vi ska se heter "The next three days" Den ska vara spännande.




TACK för renen Linda! Like it alot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0