Blå tå.

Jag spelade boll igår. Det var kul! Tuffare träning. Har så jäddra ont i en tå! Har fått såndäringa kallad "blåtå" ,där nageln är helt blå. Jag har försökt med allt! Tillochmed att måla tånaglarna rosa! Men det hjälper ej! Den gör fortfarande ont!

Drömde om den lilla fågelungen vi såg på marken när vi var ute och körde i förra veckan. Jag bara "Snäääällla,vi tar hem den!" Men det fick jag inte. Dennis trodde inte att den skulle klara sig på cornflakes och kaviar! Men jag är övertygad! Och då hade jag inte behövd drömma mardrömmar om den lilla trasten!Nej!För då hade den varit frisk och stark och uppvuxen till en stilig örn by now!

Nu ska jag kolla klart på filmen jag började se i går morse:) Sen bär det av till Norrköping på jobb. Hoppas resan går smidigare än hemvägen igår. Då var vi tvugna att vänta 35 minuter i Linköping för att tåget GLÖMT personalen i Norrköping! Fiffigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0