Mobil-lös.

Fotade ju i studion igår och så helt plötsligt så blir det kolsvart. Har antagligen slått upp nåt med mina blixtar. Illa. Det blir verkligen SVART i studion när inte lampan är tänd. Så jag fumlade runt ,men kunde inte hitta min mobil. Jag har således varit utan mobil sen igår kl 19.00. Gick till studion idag för att hämta upp min lilla elektroniska vän. Blidde litta besviken när det bara varit TVÅ stycken som ringt mig. Dennis och min väckarklocka . Nej då , inte besviken, jag gillar ju inte ens att snacka i telefon. Stackars väckarklocka som legat där å försökt distansväcka mig. Naaw. Ska låta den ringa extra länge och uppmärksammat imorgon!

Det är svårt att hoppa på ett ben i mörker. I tried that.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0