Om jag vinner.

Idag har jag varit ledig ! Så jäkla skönt och behövande! Åkte med Dennis och Bosse till Jönköping. Tänkte köpa 10 st trisslotter ,men så tänkte jag "250:- ,det får jag ju en tröja för". Men sen tänkte jag"Om jag köper tio triss och inte vinner ett skit,så kan jag ju låtsas att jag köpt en tröja ,som jag glömt i tvättstugan ,å som sen blivit snodd." Jag köpte en klänning istället. Den var jättefin och för liten,så den ska jag lämna tillbaka. Då har jag 299:- ÖVER, så om jag köper mina triss har jag fortfarande SPARAT 45 kr! Logiskt va!? Såg på ett "Real life" avsnitt på MTV ikväll, om spelberoende snubbar som inte kunde sluta spela. Jag blev sugen och bestämde mig för att göra min lottrundan imorgon. Vill köpa 10 st på olika ställen. Undrar just om det finns 10 olika ställen i Tranås... Om jag vinner en miljon på varje lott så har jag 10 miljoner. Då ska jag köpa all lassagne i hela världen och förgöra! That´s my goal!

Lista på äckliga saker :

Lassagne
Blöta hårstrån som inte sitter fast som dom ska
Torra hårstrån som inte sitter fast som dom ska
Avlopp
Vaniljlass från Euroshoper med isbitar i
Mosade spindlar (och andra djur)
Vägbroar med vatten under
Bollhav

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0