Pimp.

Pimpade studion igår :) Blidde rätt najs. Litte småpill kvar,men den ser lite mer studio-ig ut nu iallafall!
Vi körde ner med grejorna genom parkeringshuset.
Jag : "MEH!Är dom inte riktigt kloka!!!? Ska det vara såhär mörkt!? Man ser ju knappt vart man kör! Och så håller de på att jobba här nere med ..AKTA kant!" Riktigt förbannad var jag på att de hade så mörkt i ett parkeringshus! Ända tills Dennis sa åt mig att ta av solglasögonen.


"Jag har en överraskning åt mig."

"Jaså? Vadå?"

"Det vet jag inte."



Kommentarer
Postat av: finaste

Vad mysigt!!!

Och jag gillar ditt sätt o skriva, knasboll haha!

/Emma Gr

2010-06-15 @ 10:27:26
Postat av: Linda

Så fint du har det Joss!! Jag vill ta ett sudiebesök på riktigt snart :)

2010-06-15 @ 12:29:24
Postat av: peter

hej =)

fuskigt att du har så fin studio. Måste ju få veta lite mer om den. Är den din och vart har du den? hyrt en lokal eller bor du bara stort? :)

2010-06-15 @ 17:25:11
URL: http://fotope.blogg.se/
Postat av: JOss

Emma : TACK Emma:D Haha , kul att du gillar´t ;)



Linda: Du är välkommen när som !:)



Peter: Hej! Har min studio i Tranås :) Den är hyr-lokal. Jag bor som tur är inte på jobbet ;)



Tack för att ni läser min blogg!

2010-06-15 @ 23:07:19
URL: http://myplayroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0