Radio.

Nu har jag äntligen kommit på vad jag ska prata om i radioprogrammet jag ska hålla i ,i sommar! Skönt! Håller det hemligt tills vidare :)
Jag ska spela massa musik också ,så passa på att önska!! :) Såklart måste man skriva en onödig motivering till varför man vill höra låten. Så är det ju alltid, att man inte kan få höra en låt bara för att man tycker om den! Och för att krångla till det YTTERLIGAE och onödigare, så vill jag att motiveringen ska innehålla orden "höna", "kalashatt" och "skräll". Good luck! (...till mig att jag får in några önskemål med de dumma kraven ;))

Kommentarer
Postat av: Li

Ärade söthönan,

Jag vill ju höra Wadling och Freaks. Till denna dansas gärna iförd kalashatt. Vilken skräll va?

2010-06-16 @ 20:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0