1rum och dass, plus ingen garderob.

Vetifasen hur jag ska få plats med mina artonhundrafemtiosju plagg i noll garderober. Illa. Annars e lägenheten fin. Inte som jag kommer ihåg den. Men iochförsig har jag inte så mycket att komma ihåg. Var på visning i typ 7minuter :)
Tror jag kan komma att trivas. När jag väl får iordning.
Dennis hjälpte mig med det största idag. Snällt ,så jag bjussade på hämtmat från Golden Thai. Det blev 4smårätter. Jisses vad mätt man blev! Blir matlåda till hela veckan och fick spara de friterade bananerna och glassen!
Det gick jättebra att sitta och käka på en ihoprullad matta... med en Thomson-tv-kartong som bord. Thaimatsmakerna förstärktes. Glodde på en skräckis samtidigt. Har ju inga kanaler än pga noll antennsladd. "Splinter" var rätt kass. Äcklig och oskrämmande. Dålig kombo. Jag vill ha spännande och uschligt!

Kanske borde sova snart. Ska upp tidigt och flytta resten tänkte jag. Jobbigt att ha allt utspritt.
Igår somnade jag med kläder och allt. Med FLIT! Det är mysigt att somna när det känns förbjudet. När man vet att man borde göra sig iordning. Det var mysigt ungefär fram till klockan 5. Sen var det mest varmt och äckligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0