Allt är på ingen plats .

Konkat lådor å kassar å väskor nu hela dagen. Blivit erbjuden hjälp,men tackat nej då jag inte trott jag haft så mycket saker. Det har jag. Men nu verkar det ändå som att dom börjar ta slut. SKÖNT! Belönade mig själv med lite thai-rester i nya lyan. Serverat på ett grytlock och vatten i en vas ! Funkade fint! Allt är verkligen på ingen plats nu. Tar lite tid innan det uppenbarar sig vad som ska vara var. Mam och pap kommer upp i helgen (från skåne) och hjälper mig komma iordning ,snällt!! Funderar på att strunta i sovrum och köra walk-in-garderob istället. Jag behöver. Nu ska jag fortsätta köra litta skrot i min lilla skrutt flyttebil=)

Kommentarer
Postat av: finaste

Man kan hitta många olika/roliga/fina garderobslösningar lite varstans :)

2010-11-02 @ 16:03:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0