Annandag måndag.

Lill-lördag my ass! Annandag måndag I tell ya! Eller hur Sara!? ;) Seg dag helt enkelt.
Jobbat i Norrköping idag. Fotat skidbyxot och bikinis, är det konstigt man blir förvirrad?!
Imorn ska jag på plåtning i Örebro å då ska man vara i Norrköping klockan 7 så det blir till att köra nån gång efter 5 :) Myys.
Blir till att glo på Bonde söker kääring och sen får en annan kääring gå å lägga sig.
Fredag är det Stadium igen och sen är det helg! DÅ kan vi snacka lördag!
Segt att man inte har internet hemma än. Får det nästa vecka. Fast då får jag iochförsig en anledning att gå upp och kela lite med kiiisarna:)
Har kommit på att det visst är bra insyn i min lägehnhet. Kom på det igår när jag fick publik när jag stod och rockade rockring:D Man får passa sig! Idag ska jag rocka på huk! .... ehm.
Ah ja.

Kommentarer
Postat av: Sara

Seg j*vla annandag måndag.

Men i morgon äre torsdag, och efter torsdag kommer fredag. Fredagen är dagen innan lördag, så snart är det faktiskt helg.

2010-11-03 @ 18:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0