Flytt.

Haft det lite körigt å inte kännt för att skriva. Eller jo det har jag väl gjort,men inte gjort det för att jag respekterar andra...
Idag ska jag flytta. Själv. Det är jobbigt, men det är något jag behöver. Flyttar till en etta ca 700 m bort. Om jag ska vara ärlig så är jag inte helt hundra på hur den ser ut ,eftersom jag var rätt så borta när jag var och kollade på den förra veckan. Det är iallafall ett riktigt kök,ett badrum med dusch, ett vardasrum med konstiga sidodörrar in till små tomteförråd och en stor klädkammare där jag tänker ha sängen.
Hade tur som fick köpa en bra säng av en vän. Hoppas bara den får plats. Annars får jag väl ha den på dass,för vad jag miss så var det stort.

Jag har typ inte packat ett dugg. Har skjutit upp det,men nu måste jag verkligen ta tag i saker eftersom jag får nyckeln kl 15. Svårt att veta vad man ska ta med sig. Jag vill inte vara "ha-galen" för sakerna är inte det viktiga i den här flytten. Det blir nog bra.

I lördags var jag på världens fest och det fick mig att tänka på annat för en stund. Hade klubbfest med fotbollen! Woho! Skoj! Jag ville inte åka hem! Hoppas på nåt liknande snart igen...
Var litta sleten igår och spenderade dagen med bakispizza och en promenad med Dennis. På kvällen fotade jag Li och Kenny. Roliga fina människor! Tack för bullarna!

NU ska jag mata Lasse med något annat än mitt öra och dra fram Archi som fastnat under en soffa. Sen blir det pack!

<3 / joss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0