HEJtomtegubbarSLÅiglasen.



Inget är som en julfest. Den är årlig och ärlig och dråplig och härlig. I like. Kul när saker blir sagda som annars inte blir. Även lite kul(skönt) när saker inte blir sagda. Sådanan saker som inte ens en julfest kan fresta fram,ska förbli osagda.
Jag gillar fyllesnack. Det är det enda sanna. Ty på fyllan finns ingen anledning att ljuga. Önskar att folk sa vad dom tyckte även utan en tomtesnaps innanför självförtroendet.

Hade en underbar kväll!Är dock så jääävulskt trött idag. För julfest går inte bara ut på att skratta ,dansa och ha trevligt. Det går även ut på att dricka sånt man tycker är äckligt och att sova alldeles för lite. Mina ögonlocka har haft svårt att acceptera att ljus betyder dag och vill hellre stänga igen och öppna vid midsommar. Jag somnade i duschen idag. Då är man trött. Skyller dock lite på kylan. Fryser. Nu förstår jag varför pensionärer har stol i duschen. Det är bekvämare än golv.

Käkade kebab till frukost/lunch/middag. Det finns inget annat sätt som är rätt. Right? Varannan vatten...varannan kebab!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0