Hemma hos mig .

ÄNTLIGEN har jag fått internet hemma!! Visst blir man låst! Ringde å klagade igår, för jag fick inte igång det och dom hade lovat att det skulle komma igång den 9e.
Fick sitta i massa telefon kö och kopplades fel hitan å ditan. Tillslut fick jag prata med en käääring. " Vilket utag har du satt nätverkskabeln i?"....Nätverkskabel, precis, jomen just det,kabeln ja, den e i...pillpill. No comments!

Föräldrarna var ju uppe i helgen och hjälpte mig få ordning. Köket är topp. Trivs. Vardagsrummet är jag har inte klart,men jag har iallafall säng och tv och det e det viktigaste!;) Det var längesedan jag bodde själv. Det är en omställning. I´ll make it.


morsan gjorde snyggt dynfodral. trött på det svarta.

Kommentarer
Postat av: Linda Sjöberg

Jättetjusigt jue! Klart du klarar det, det kan vara en frihet oxå att bo själv... inte att glömma tjejen :D

Måste bara säga, vilka uuunderbara kissekatter du har!

Kraam

2010-11-10 @ 13:15:52
Postat av: Linnéa

Håller med ovanstående Sjöberg till 100% ^^

Det ser ju supermysigt ut!

Vill också ha en kristallkrona över köcksbordet! Ser riktigt lyxigt ut.

Och vilka fina katter du har, hemma så har man en hund som attakerar ens fötter (barfota)på morgonen. Han äter strumpor, sladdar, toalett papper, har även bitit isönder sitt eget koppel 2grr, och sin matskål.

Okey få nu inga konstiga vibbar här, han får mat, han är till och med lite tjock. Hihi

Stoor bamse kram!

2010-11-10 @ 17:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0