Jäddrigt lång lördag.

Vaknade av att Lasse knödde. En katt i pannan och en i armhålan. Mys.
Följde med Jasmin till loppis och på en stadsrunda. Inhandlade en beg hylla och en ny mockaväst. Love it.
Blev medbjuden till en vän i afton,men jag hann inte bli klar med bilderna tills dess. Hoppas jag får följa med nästa gång. Är dessutom litta sliten sen igår. Underbar 30fest hos Johanna!

Sitter själv här ,en lördag. Nej, Lasse och Archimedes är ju såklart här också. De gills. De sitter vid mina fötter och väntar på att vi ska gå in och slänga oss på sängen och kolla film. Vi glodde på "A nightmare on Elm Street" innan. Den var helt ok. Inte så skräckig som jag hoppats på dock. Katter är inte så komplicerade. Allt annat är komplicerat just nu. Känner mig som en böld. Tyck inte synd om mig,tyck om mig. Man kollar mycket film när man bor själv. Jag borde ta tag i annat,men har ingen direkt lust. Det kommer.

Funderar på att ha någonslags inflyttnings-tjosanfräsan nästa helg. Jag e dålig på sånt. Fasen hur gör man nuför tiden? Är det fortfarande ballonger och glasstrutar som gäller eller är det pasé?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0