Stackars klump.

Idag har jag sett en påkörd älg. Det var som en stor grå klump. Jag tyckte synd om klumpen, han skulle ju bara klumpa över vägen :(

Jag har så jäddra svårt att koncentrera mig på vintern. Har fullt upp med att överleva. Är en såndäringa frusen sak. Imorn ska jag dock skärpa mig och ta tag i ALLT. Har litta på G som jag hoppas jag får fart på. OM jag lyckas skärpa mig och överleva vintern så är ni välkomna på utställning i vår ;)
Nu ska jag skriva klart en låt . Det är en om kärlek.

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej du, stackars klump.

Men jag undrar om en annan klump.

Din underbart vackra klump till lampa du har i köket.

Vart har du fått tag i den?

Gillar din blogg =)sen att du är skånsk gör det hela lita roligare!

2010-11-24 @ 21:22:28
Postat av: lydia

utställning ja tack!

2010-11-29 @ 19:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0