Tycker inte om att vara sjuk.

Varit sjuk i några dagar nu. Pendlar mellan iskall och stekhet. Feber,halsont och yrsel. D har varit snäll och pysslat. Han gav mig ipren, jag messade tio min senare och frågade om han gett mig någon. Dåligt minne hörde visst till :) "Du är inte sjuk så ofta, så du kanske bara får acceptera att det får vara så här någon dag"... "Nej."

Idag är det liiite bättre. Iallafall med febern. Jag har dock ingen röst idag. Det är fint väder. Sol och snö. Perfekt väder att sitta inne i, för då kan jag låtsas som att det inte är kallt ute. Jag ogillar kallt. Speciellt när det ska blåsa i huvudet på mig.

Störigt att vara sjuk när man har mycket att göra. Har lite jobb som ligger och väntar och jag hatar verkligen att göra folk besvikna. Knäcker mig. Ibland är det dock sånt som händer. Tyvärr.

Nu ska jag lägga ifrån mig dator, dra upp täcket över näsan och göra det jag gjort hela dagarna, titta på otroligt tråkiga tvprogram! Det blir man bättre av! Man vill ju komma ifrån det! See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0