Upp och ner Ner och upp.


Jag har haft en vääääldigt bra helg. Jag kunde inte haft bättre vänner och så är det. Hängde med fotbollsbrudarna i lördags . Det blev hemmafest och utgång. Första gången jag går ut å skakar rumpa i Tranås :P Nu vet jag att det går!! Söndagen förgylldes med Pizza med de som orkade stiga upp efter lördagens fest;) Sedan traskade vi vidare på Lussebullefika. Mys. Och sedan avslutades helgen med film med D.
TOPPEN!
Idag har jag jobbat på Stadium och INGET har tagit emot! Haft en BRA dag. Tjoho, när humöret är på vift!
Sen kommer stunder då allt bara kommer ikapp en. Dooooooown. Släpp ut det, torka tårarna och bit ihop.



Den bjuuuuder jag på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0