Uppgraderad.

Igår märkte jag att det snöat ordentligt. Jag märkte det på så sätt att jag inte hittade min bil. Jag har en röd bil och på parkeringen stod bara en vit. På MIN parkeringsplats! Min bil. Det var mysigt att sätta sig i den för det var helt kolsvart där inne under snötäcket. Bestämde mig snabbt för att INTE ta bilen, då det skulle ta längre tid att skotta fram den än att gå.

Idag däremot var min bil fin och röd igen. Snön smälter. Så jag tog en runda och upptäckte med skräckblandadförtjusning att det var SÅ himla lätt att styra!
Undrar om bilar kan uppgradera sig självt? Att den liksom tycker att jag kan få använda bara en arm nu när jag ska styra, för att jag kämpat och använt tvåhandsfattning i 3månader.
Visserligen är det halt ute och vad jag har förstått så KAN servostyrning vara det samma som sommardäck. MEN det är lätt överallt! Tillochmed på en somrig parkering. Har jag helt enkelt blivit grymt stark?!Hmmm,ja, jag har iochförsig flyttat närmare ett gym....
Ahja, vi får se vad som händer :)

Har varit på "stan" och gjort lite ärenden. Har blandannat köpt två fulsnygga fåtöljer på erikshjälpen. Gröna. Matchar mina fina mossgröna gardiner. Mums! Får se när dom blir hitskjutsade!
Nu ska jag snart på kalajs! Pillar med en surprise.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0