A kääring gotta do what a kääring gotta do!

När jag vaknade imorse var det äckligt tidigt. Det var "ut-och-paddla-kajak-på-skolutflykt"-tidigt. 04.30 är inte en human tid att stiga upp. Då får man skylla sig själv att man biter i filtallriken och kletar tvål på tandborsten.
Well a kääring gotta do what a kääring gotta do!
Min tidiga torsdagsbegynnelse berodde på dagens Stockholms äventyr. Har varit och fotat arbetsmiljö på ett kontor i Stockholm.
Åkte tåg. Det tog 3 timmar prick, inklusive förseningar. Ogillar att åka långt , man blir seg. Men man måste åka långt för att komma långt bort.
Var framme i Stockholm ca 10 min innan jag skulle vara på utsatt adress. Asså sheeeit, när man stigit av tåget på Stockholm C är det bara att låtsas att man har koll och följa strömmen! Jag tror inte Stockholmare vet vart dom är på väg, dom bara går jäkligt fort och hoppas på det bästa. Så även i mitt fall,idag. And guess what!? I works! Jag gick RAKA vägen rätt! :D Inte illa för en som går vilse i sin egen hall!

Jobbet gick bra(tyckte jag) och det var en spännande upplevelse. Hoppas kunden blir nöjd med bilderna :)
Var klar ca 15.00 och min hjärna slutade producera glass till mina hjärnceller ungefär i lagom tid.
Hann med 4tåget.
D hämtade mig på tågstationen i Mjölby och sen körde vi och hämtade en pizza ,som vi nu delat till IDOL.
Milano med pommes och kebabsås, got to try it out!

Nu ska jag ta en välbehövlig dusch! Och sen blir det flufftäcke och "Angry birds"! Uppdateringen har kommit idag and I love:) Sovmorgon imorgon och sen är det helg! Å det gäller alla! Vassigo! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0