Arg.

Hemkommen från match. Var så jäddra pepp innan och tyckte det skulle bli så kul. Jag behövde verkligen en bra match idag. Jag behövde det.
När det var 4 min kvar av matchen gick jag av planen. Jag vägrade stanna kvar, för jag vägrar spela mot sådana elaka människor.
Fick en frispark mot mig. Utan anledning. Jag är inte ful när jag spelar ,it´s not my style. "Jag rörde henne inte." sa jag åt domaren och fick gensat 4 st motspelare som härmar mig "Jag rööörchde hennä ENTE!" . Backar hem för att markera eftersom jag,som sagt, fick frisparken emot mig. Kääringen som jag markerar fortsätter håna säger sen "Du behöver inte springa här idiot ,för bollen är inte här." "Men du är ju här,det räcker för  mig".Hon drar värsta armbågen rakt i mellangärdet på mig och flinar. Jag var tvungen att gå av. Jag blir så ledsen över att det finns så elaka männsikor. ARG och ledsen. Så var hela matchen och det var droppen. Jag gick av för annars hade det varit första gången i mitt liv som jag nitar någon. På riktigt. Hon var inte värd det ,så jag gick. Jag hade fan gråten i halsen ett bra tag efter det. Jag är väl för snäll, men hellre det än att sjunka så lågt som dom. Aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0