Ensam hemma.

D åkte nyss till Stockholm och stannar tills imorn. Funderar på vad jag ska hitta på. Först blire massa jobbjobbjobb. Sen drar jag till Eksjö marknad med D´s mor och syster. Ikväll blir det nog lek i studion och så hyr jag en film. Jupp det blir bra som plan. Ska ju upp tidigt imorn igen och åka till Norrköping. Jättebra,men SEGT att pendla! Speciellt nu när dom pillar på spåret mellan Linghem och Norrköping så att man måste åka buss däremellan och byta till tåg. Usch.
Ett annat usch är min frukost som bestod av 6 rutot choklad. Illa. Speciellt när man inte tål :) Det är bara det att vi köpt såntdäringa gott bröd på marknaden förra veckan. Vad som är problemet? Det är inte färdigskivat! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0