Fredags mys.

Fredag är pizza dag. Går ej att ändra på. Känns som att man är värd det efter slit idag :)
Fikade med fina Johanna på stan innan. Mitt i allt "slit". Alldeles för länge sedan sist. Hur ofta det än är så skulle det ändå vara "för sällan" :)
Sitter å väntar på att D ska komma hem från Karlstad. Ska springa iväg till ICA och köpa kladdkaka och hyra film. Sen kommer nog pizzan lagom tills jag hunnit hem.Tycker om att fixa fredagsfint! Denna gången blir det inte "Tofu"glass till kakan! Fy och USCH! Måste vara straff åt alla laktosintoleranta! Smakar gammal glasspinne!:D Nej, grädde är bättre. Vanlig grädde. Jag vet att jag kommer få ont i magen, men det får det vara värt. Då kan jag ju passa på att käka allt annat jag inte heller tål. Allt utom lassagne...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0