Hjälp.

Jag tänkte göra lite klarhet i vissa saker. Saker jag har gått och trott i all evighet och säkert ni också- Well, jag tänker hjälpa er på rätt spår.

De sjunger inte:

I shot the sheriff
"I shot the sheriff , But I didn´t shoot the Destiny's Child."
De sjunger.
"I shot the sheriff, But I didn't shoot no deputy"

Från och med du
"Men jag har samma trasor går och röker samma mårrhår"
De sjunger
"Men jag har samma trasor på och röker samma Marlboro."

King of the road
"Trailers for sailorettes .Rooms to lift fifty cents."
Ty det finns ingen kvinlig variant av sailor som heter sailorette. De sjunger
"Trailers for sale or rent - Rooms to let, fifty cents"

Snöluvan
"Hå hum å sång å sum, vi gör mest ingenting. Vad gör det om 100 år när allting låter pling"
De sjunger
" Hå, hum, vår sång är dum - Den är ju ingenting-Vad gör det om hundra år när allting kommer kring?

Varsågod.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0