Skåne.

Ah jag har ju varit i skåne i helgen. Kom hem igår och har inte orkat göra så mycket sedan dess:) Anledningen är : Bilsemester. Jäddrar vad seg i nöten man blir av att köra så långt.
Haft en trevlig week-end hos mina päron och på den egentliga anledningen till att vi åkte ner : farmors 94års kalajs!
Några av höjdpunkterna måste jag säga var syrsorna i kebaben och morsan in action i pingis- Återkommer om dessa två fenomen. Tänkte dela med mig av lite bilder.
De tre första är bilder från Sjöbo´s "Flytta-hit" kampanj.



Måste tillägga att det var "Sjöbodagarna" så ni inte tror att det är karuseller på byn jämt!



Det koooo-mmmer mera dodododoidodododoooo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0