Tack för fotboll.

Den mest underbara sporten i världen är nu utövad. Jag känner mig pigg och studsig! Kanske en mindre bra känsla för de närmast drabbade och speciellt vid detta sena klockslag. Men jag är glad att jag har fossbollen! Kärlek, musik, fotboll och fantasi gör livet värt att leva :)

Haft en väldigt kreativ dag. Fått mycket retusch gjort och hunnit göra massa annat skojs därtill. Drog fram en massa A4papper och skissade ner lite (massor av) kläder jag gärna skulle vilja förverkliga. Tråk bara att jag är ovän med allt vad symaskin heter. Det var dock riktigt mysigt att sitta vid soffbordet och rita medan "Strul"-filmen gick som sällskap. "Strul"- ni vet vem som har huvudrollen i den filmen va? just det, världens bästa skådespelare. Björn Skifs.

Nu ska jag checka in andra avsnittet av "Lite sällskap" . Älskar det programmet. Men ibland blir det liiite för pinsamt. Då springer jag ut i köket å sätter mig under bordet. Typ när det är kääringen som letar efter en medelhavsman som helst ska heta Åke. Eftersom hennes mamma gillar det namnet. Och eftersom dom haft en get som hette så...

Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0