What a waste of a wonderful wednesday.

Denna dag började uschligt. Sjuk. Illa vare. Lite neervös blev tanten eftersom hon ska till Stockholm imorn på jobbgrajs. Jag fick köra värsta mentala övertalningen och jag tror att det hjälpte iallafall lite. Mår inte hundra,men åtminstone bättre :) Det har varit en så fin onsdag, har jag sett genom fönstret. Jag har spenderat den i soffan under ett fluffigt täcke ,med två bra filmer och nötter. Spänd inför morgondagen. Blir så när man ska åka iväg och jobba.


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Ajdå..inge kul o va sjuk =( Hoppas du mår 110 snart :) o då menar jag inte åldern,utan att du ska må BÄTTRE! :D skickar iväg massvis peppande o friska tankar o energier :)

Kraamar!

2010-09-30 @ 01:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0