Annandag påsk. LilleJobbAfton.

Tutade iväg på träning. Najs. Jäddrigt varmt och jag hoppas det var därför jag blidde så anfådd. Vill absolut inte tro det beror på dålig kondis! Roligt att sparka på en boll igen,det var allt för längesedan. Kom nyss hem från lite fika med Dennis familj på Höganloft. Där svek inte solen heller kan jag lova. Påsken har verkligen spenderats utomhus! Bra! Vill inte vara den som sitter inne och glor. Stirra i en vägg är inte riktigt vad jag föredrar! Funderade ett tag på om jag skulle tag tag i städning nu innan jobbeveckan drar igång. Den tanken fladdrade snabbt förbi ;) Orka, när det finns roligare saker att göra. Ska iallafall packa fotbollsväskan inför imorgon och ställa den utanför dörren redan ikävll så att jag bara kan grabba den när jag kommer hem imorn och susa iväg på match! Spännande! Första seriematchen! Yay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0