Black come back.

Sitter här och saknar mitt svarta hår en aning. Trivdes verkligen idet . Jävvra virvel som ska förstöra allt! Tror jag ska starta en "Förgör-kaluffsvirvlar" studie! Ah, det skulle inte förvåna om jag, nu när jag fått mitt hår ljust, råååkar färga det svart igen. Det ligger liksom i min natur att ändra mig! Traskat igenom min garderob igen. Ingen lätt match! Funderar på att sälja ALLT! Näh, inte allt men NÄSTAN! Börja på ny kula. BARA köpa sånt som jag VERKLIGEN vill ha. Får väl ha någon liten loppis innan jag flyttar! Min hals är elak idag. Jag vill spela match,men den vill inte. Dock tar min vilja över så match blir det! Ska luncha med Dennis på stan först! :) Träjvligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0