Gick visst vidare.

Idag har jag haft en grymt bra dag! Strosat runt i diverse möbelbutiker och burit kassar åt Dennis;) Handlat lite själv och bara haft det mys! Första affären vi var inne i fick jag gåshud av! Den hette "Loppis och ägg". UNDERBART! Jag ville ha ALLT. Men det fick inte plats. Så jag köpte ett litet nattduksbord. Blev även en klänning på BIKBOK som jag älskar utan att ha provat. Svart spets med skjortärmar.
På vägen hem,i bilen, ringde Dennis telefon. Han fick reda på att han gått vidare i "Svensktoppen nästa"!! Kul!!! Jag blidde glad för hans skull och lättad över att jag skulle slippa sjunga. För jag skickade ju också in ett bidrag. Samtidigt kändes det trist att inte blivit uttagen.
Dennis ringde sin farsa och berättade. Bosse ,som är en man som redan vet allt,visste såklart..allt. Han visste tillochmed MER än allt. Han berättade nämligen att jag också gått vidare! :D
Kul! Vi ska inte tävla i samma deltävling tyvärr. Men jag ska sitta i publiken när Dennis tävlar och hejja som in i! ;) Han har en bra låt.
Morsan beklagade att hon inte kunde rösta på mig ,då hon är i Finland på fredag. Så får väl hoppas att någon annan gör det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0