Gör en tripp till Målbrottet.

Varför hamnar man i målbråttet varje gång man vaknar? Blev väckt av hyresvärden och jag kan inte låtit nykter"Heeej dEt är jOSEFine" . Hon hade iallafall goda nyheter! En tjej som ska flytta in här efter mig vill ha lägenheten 1a juni, så jag slipper dubbla hyror ! Woho! Det ska firas med en alvedon!! Japp för det behövs. Ibland behövs champange ,ibland behövs alvedon. Kan knappt röra min vänsterarm. That is no good. Sitter i kö till vårdcentralen. Ja asså inte PÅ vårdcentralen... utan hemma. Hoppas jag! *tittar mig omkring* puh! Undrar om man kan dra upp en massa krempor eller om man måste ha ett besök för varje? Blir många besök. Jag kan ju försöka saj till om allt,men kommer känna mig som värsta veklingen. Dont like. "Hej doktorn ,samla ihop dina polare och ta en titt på detta vrak. Jag har ont i magen, i axeln,i ryggen , i huvudet, i öronen och så har jag en knuta på halsen,ska den vara där?" Det löser sig. Satte på automatisk uppringning i stället. Mycket bättre än att jag ska sitta i kö i en timma. Då hinner man ju börja tänka på annat å så när man väl kommer fram så säger man "En kebabpizza till Sveagatan" Å så blir det liksom fel från början.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0