Känner mig äcklig.

Gårdagen började stressigt. FörZnooozade mig! Låg och nassade till jag bara hade en kvart på mig att göra mig iordning. Alla vet att 15 min är alldeles för kort tid för ett fruntimmer att göra sig i ordning på! man behöver minst 18.... SPRANG till tåget och dörrarna stängde sig precis bakom mig. Hade jag haft något bredare bakdel hade den varit något mindre nu. Det är både jobbigare och lättare att jobba på en fredag. Det är ju sista jobbdagen så man vill bara hem. Tillbringade fredagkvällen hos Dennis. Vi glodde på Talang och jag kände mig skum och mesig när jag nästan började grina åt ett modellflygplansnummer ;P Vi kollade även sista avsnittet av Walking Dead . Besviken över att det inte var någon spännande klipp-hängare. Nu känns det helt ok att vänta tills nästa säsong , och så ska det ju inte vara. Man ska få ångest och lääängta. I don´t.
Vaknade kl 10. Kände mig konstig och kunde knappt svälja. Gick hem till mig, lade mig på sängen med kläderna på och sov till.... halv16! Oh my God! Känner mig så äcklig. Vill inte bli sjuk, igen! Hade ju planer för helgen =( Får hoppas det går över tills imorn! Ska snart hasa mig iväg och möta upp Dennis på Coop. SKa väl försöka hitta nåt där att käka.  Vi ska glo på Ångrarna . Har hört bra om den dokumentären. Handlar om två män som gör om sig till kvinnor och senare i livet ångrar sig! Köpte en flaska vin igår som vi ska korka upp ikväll. Fredagar är ingen bra vindag för då är man redan så trött! Så ikväll blir bra. Vi kör "testa en ny sort varje helg".  Ska väl försöka göra mig i ordning nu .Får se om det hjälper. Känner mig äcklig !

Kommentarer
Postat av: anna

låter awsome ;) längtar så in uti helvete :P

2011-04-16 @ 19:15:48
URL: http://blacknalyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0