Mer utflykt!

Bilder från igår när morsan lagade mat, pappa sov och jag flydde fältet med Dennis.
Och så från vår tripp idag. Vi packade picknick-korgen (Coop-kassen) och tog bilen..bort! Hamnade på nån liten jäddra väg som slutade vid en traktor. Fick vända och köra tillbaka samma väg. Hamnade på en annan väg,en liten större. "Där kunde vi kört in" sa Dennis... ofta. Men jag körde för fort för att hinna avvika. Och så var jag litta kräsen " Men där kan jag inte svänga in,där är ju ..gräs/grus/sten/för smalt/för brett/för farligt/för ofarligt..." Tillslut backade vi in på en liten stig. Traskade låååångt in i skogen och bredde ut filten =) Så himla mys att äta ute!
Ok var kanske inte sååå långt in i skogen ändå... ;)
Jag hittade köttbullar i skogen.... måste varit nån som...tappat dom där. Synd på mat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0