Min bara min.

Skönt med fossball! Inte för att jag kan skryta med att jag orkade speciellt mycket ;) Fasen det var ändå rätt bekvämt med pytte-hall där man inte hann få upp farten innan man skulle bromsa. Och var är VÄGGARNA på en grusplan?! Mycket tjong idag. Men det går välle över. Match om ett par veckor och då måste man vara laddad! Tror jag ska börja jogga lite på fritiden. Tror gör man i kyrkan..kan man även jogga där?.. Hmmm. Ska ta en välbehövlig dusch nu och sen kommer Dennis över. Min Dennis :) Han den där fina. Som jag är glad att jag har. Hoppas han har med sig sista avsnittet av "Walking dead". Jag vill få det undanstökat så att jag kan bilda mig en uppfattning om jag tycker serien är bra eller störig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0