Nervioso!

Fy fääääään, jag känner ångesten tränga sig på. Den sitter i hälen,men den är på väg upp . I can feeel it!
Imorn är det dags. Övat lite ikväll och känner att jag inte KAN. Dumt! Det har ju gått innan,men det låser sig =/ Varför ska jag ha sån scenskräck?! Vill så gärna göra bra ifrån mig! Vi får se hur det går. Ska iväg till gymmet strax. Tänka på annat. Får se om jag orkar något . Inte tränat på tre veckor! Sen blir det hem till Dennis å öva mer på låten. Å komma på hur jag ska ta mig till tävlingen ;P
"Men det är ju här i Mjölby dom har den där roooliga affären" pikade jag igår när vi körde hem.
Dennis fattade direkt och svängde in till GodisLadan. Jag gick och mumlade om hur dåligt det är att ha öppet en GODISBUTIK på en ONSDAG medan jag plockade ihop mitt plock.
Dennis och jag var ute och traskade idag igen. LOVELY! DOCK hade det regnat...lite. Så vi fick vända. Fiiiint!
Mina nya brax och jag inhandlade på Åhléns idag efter jobb. De är sköna och ramlar inte ner! Världen är ännu finare genom dom. Jag vill instalera solglasögonlinser!....som kan ta bilder. PAX. love ya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0