Nöjd.

wooa, lång dag . Typ lika lång som andra dagar , dock känts längre. Tilloch med längre än långfredagen! Fast den var iof ganska lång den med... JAJA SKIT SAMMA! Trött! och pigg! Det är statusen i min lilla mörka lya i afton. Trött efter jobb och pigg efter match. Jag sprang med ett fånleende hela uppvärmningen för att jag tyckte det skulle bli sååå kul! Det blev det med. Trots förlust är jag nöjd. Olikt mig, för jag är värsta tävlingsmänniskan. Men vi gjorde en så grymt bra match att jag inte kan vara annat. Trodde jag skulle stupa efter en kvart men lyckades pinna på rätt bra i 90 minuter. Det är jag glad för. Jag blir dock lite ledsen.. i andra halvlek och jag veeet.. att det är 6dagar kvar till nästa match! :) Men som sagt ,nöjd. En sak jag är mindre nöjd med är morgondagens gå-upp-tid. Tänkte försöka hinna med 6-tåget. SÅ gör jag jämt. ANTAR att det går tåg när jag tycker. Men sen går dom ju såklart på DERAS bestämda tider, inte mina. Dumt. Så 05.45! går tåget. Vilket gör att min gå-upp-tid startar med 04. Det är ingen vettig tid! Det är mer ett årtal. Suck. Ah får väl pysa till sängs nu då om jag ska hinna...somna innan jag ska... vakna. Usch nu blev jag stressad. Gäsp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0