Oh herr Gösta!

Oh herr Gösta vad jag är trött! Sitter med pälsen på och försöker bestämma mig om jag ska dra på träning eller ej. Har nyss kommit hem. Höll på köra över en grabb påväg från tåget. Inte mitt fel. Han sprang rakt ut i gatan. Dock mitt RÄTT att han lever. Vassigo ,den bjuder jag på. Hade så jäkla ont i magen när jag vaknade.Man har ju det ibland. Men har ju hittat världens bästa mirakelpiller nu så, never again :) Visste inte ens att de fanns. Man får vara sin egen lilla detektiv och husläkare. Jo det får fasen bli fotboll ikväll! Jag känner det. Måste träna av mig. Inte kul att bara jobba och sova och sova och jobba. Bättre med jobba sova,sova jobba, träna :) Sen måste jag börja ta tag i flyttpackning. Det är ju bara en månad kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0