Påskbesök.

Nu har morsan och farsan  åkt hem! Tråk. Det har varit en bra påskhelg. Firar inte påsk vidare värst men ledigt är inte fel! Det gillar vi religion för. I fredags var vi ute och gick lite...
Morsan hamnade lite på efterkälken och påstod att "om jag vetat vi skulle gå så långt hade jag tagit andra FÖTTER på mig"=)
Det blidde grillad kyckling och potatisgratäng till middag. Inga ägg. Ingen hare.
Påskafton var vi ute på stan och strosade. På kvällen gjorde morsan lyxmiddag! Undertiden hjälpte farsan till....
...på sitt sätt. ;) Jag ska inte säga något för jag gick ut och körde en sväng med min NYLAGADE (fixed by farsan) bil!
Körde och hämtade upp Dennis och tog några parti kubb!
Morsan och farsan satt bra och inte ALLS trångt där bak i min OERHÖRT RYMLIGA bil.
NU ska jag gå å lägga mig en stund ,sen blir det skogspromenad och picknick med Dennis. :) Tack för i helgen!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hur har du lyckats att få med alla valkarna o dubbelhakorna!!!!!!!

2011-04-24 @ 21:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0